29.10.2013

I'm dreaming of a white christmas

Jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg så til jul! Julen kan bare ikke komme fort nok. Jeg har allerede handlet inn noen julegaver, hatt kosekveld med ei venninne hvor vi laget julekort og drakk julebrus - og det bare renner inn med julevarer på jobben. Jeg vet at det fremdeles bare er oktober, men det er faktisk ikke lenge igjen til jul. Vi bikker straks over til november og så kommer herlige desember. Med alle dens gleder og gode stemning. 





I år har jeg tenkt til å lage en del pynt til hjemmet og en del julegaver til venner og familie. Jeg syns det er kjempe koselig med hjemmelagde ting. Spesielt julepynt. Jeg blir helt rørt når jeg ser dorull-nisser jeg laget i barnehagen og på barneskolen. De er jo (ikke så spesielt) pene - men er liksom en egen sjarm med sånne ting.

Kanskje lenge igjen til jul dere, men jeg gleder meg. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar