14.12.2011

Take away - kaffekopp

Har akkurat hatt ei venninne på besøk. Vi byttet julegaver og pakket opp som om det  var julaften. Hun reiser til Hong Kong neste uke og er ikke hjemme på julaften, derfor pakket vi opp sammen nå. Jeg fikk en superkjekk kaffekopp av henne - en take away kopp.

Jeg fikk også en kjempe søt boks til å ha vaskepulver i. Det verste er at jeg plukket den ut selv, uten å vite at den egentlig var til meg. Vi var nemlig på julegaveshopping for et par uker siden - og da sa jeg at den var stilig, og hun kjøpte den egentlig til stemoren sin. Kaffekoppen kikket jeg også på i butikken. Dessuten vet hun at jeg elsker kaffe. Så denne passet meg perfekt, siden jeg jobber så mye og tar kaffe med meg hele tiden.

Bildet er ikke av min kopp, men jeg har den samme som til høyre - altså en lilla. Og den er utrolig fin og skal få være med meg på jobb i morgen. Tenker at det blir chai-latte som en start på dagen i morgen. Bildet er hentet: her!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar