12.12.2011

Hvordan redigere bilder enkelt

Jeg har funnet denne enkle måten å redigere bilder på nettet. Gå inn her for å prøve det du også! Nå skal jeg vise dere enkelt hvordan dere kan få flotte, morsomme bilder:

Først velger du om du skal bruke et bilde fra dataen din eller om du skal ta et nytt med webcamera. Jeg brukte et jeg hadde på dataen fra før. 

Når du  har funnet et bilde du vil bruke kan du først legge til en effekt. Jeg brukte den som heter "Hagrid". Når du har valgt effekt trykker du deg videre, eller du kan lagre om du ikke vil gjøre mer med bildet. 

Neste steg er å legge til et lag. "Burned" er det jeg valgte. Har kan du også legge til flere forskjellige lag om du blar deg bortover til knappen "more" kommer - der finner du mye annet også. Nå kan du enten gå videre eller du kan lagre her. 

Siste steg er å legge til en ramme. Her gar jeg valgt en gammeldags hvit ramme. Når du trykker deg videre nå kan du lagre det ferdige resultatet på dataen din. Kjempe enkelt! 


Her ser dere mitt før-bilde. 


Her ser dere det ferdige resultatet mitt. Etter-bilde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar