12.01.2011

Scandinavian design

Nå jobber vi med en oppgave i stilhistorie, hvor vi skal skrive om Scandinavian design. Vi skal enten skrive om 1950- eller 1960-tallet. Vi skal fordype oss i en spesiell designer som har gjort noe spesielt innen interiør den perioden. Men vi skal skrive om alt som har påvirket stilen, alt fra musikk til mote til biler.

Jeg har valgt 1960-tallet og Verner Panton. Jeg skal lage hele oppgaven i Illustrator i A3 format. Skal lage en mappe av det. Skal også lage en presentasjon i Powerpoint. Og om jeg får tid, skal jeg enten lage et slags moodboard eller en liten modell av et av møblene til Verner Panton.

Her er min forsiden og en side fra oppgaven, foreløpig. Mulige endringer som kommer.



Alle de blå linjene mellom bildene, er egentlig ikke der.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar