15.01.2015

STORE GRØNNE PLANTER I HJEMMET



Nå er endelig julen er over og vi er godt i gang med det nye året. Jeg har lyst til å fornye litt her hjemme. Vi pusser jo stadig opp litt her og litt der, og jeg kommer stadig over bilder til inspirasjon og finner nye stiler jeg kunne tenke meg her hjemme... Nå har jeg fått helt hekta på store grønne planter. Ingen blomster, men bare grønne planter. Jeg har jo noen planter fra før, men de er jo så små. Jo større jo bedre!

Når neste lønning tikker inn, må jeg ta meg en tur rundt på hagesenterne for å se hva som er å få tak i. Jeg vil gjerne ha noe som er varig (noe som kanskje ikke trenger så mye stell heller, jeg er nemlig flink til å både vanne for lite og for mye). Men i mens drømmer jeg meg bort i fine bilder jeg finner på nett.



Tenk å ha skikkelig jungel-følelse hjemme! 






Bilder via Pinterest // Rebekkainn: Pretty plants

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar