06.10.2014

LITT NYTT OG LITT GAMMELT

Siden vi har kattunge i hus var det greit med en utskiftning av gulvteppet i stuen. Der hadde det vært noen uhell. Nå er dette byttet ut med et mindre teppe som er laget av plast! Jeg rett og slett elsker dette teppe. Det veier nesten ingenting og det er super enkelt å vaske. Veldig kjekt. Tar det bare med ut og spyler med hageslangen.

Ellers har det kommet opp noen nye hyller og byttet ut litt pynteting.






Blåfargene mine er byttet ut med grønt og jordfarger. Da ble det plutselig litt mer høstlig. Ellers er jeg i det kreative hjørnet om dagen. I 2 etasje er alt malt. Vegger, lister, tak, dører og vinduer - ikke minst gulvet. Det begynner å bli veldig fint. Jeg har et strøk igjen på gulvet, så skal jeg legge ut noen bilder av sluttresultatet :-)

Gangen opp har jeg tatt et strøk på vegger. Der er det også en del ting som skal gjøres. Men det kommer etterhvert. Spisebord har vi også kjøpt oss! "Nytt". Det trenger også noen strøk maling og skal bytte stoffet på stolputene.

Blir så bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar