18.08.2014

Inspirasjon til høst-hjemmet






















Alle bilder via Pinterest



Når høsten nærmer seg, liker jeg å bytte ut ting i interiøret. Jeg vil at hjemmet mitt skal være lunt og varmt. Når dagene blir kortere, solen går tidligere ned og gradene synker - er det deilig å kunne kose seg hjemme. Jeg har skrevet det tidligere, men må skrive igjen - det klør i fingrene mine etter å gjøre noe nytt hjemme! Bankkortet mitt brenner i lommeboka etter alle de fine nyhetene i butikkhyllene.. 

I det siste har det skjedd en del her hjemme hos oss. Ikke så mye en kan se inne, men skjedd en del ute. Det ser faktisk litt ut som en byggeplass her om dagen. Heldigvis blir alt bra til slutt. Vi har fått nytt vann, om jeg kan si det på den måten. Det er boret her. Vi har hatt brønn her, og nå har vi fått ny brønn (kjempe spennende). Store deler av hagen er gravd opp. Så den "fine" plenen vår er borte. Til gjengjeld er det blitt veldig rett her. Bakken er blitt veldig jevn og ikke minst har vi jo fått nytt vann. Hurra! 

Det var en liten oppdatering på fronten her hjemme. Ellers ikke stort å skrive om. Jeg har funnet en stor skjenk oppe i bryggerhuset, som jeg har store planer for - kommer nok en oppdatering på den snart :-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar