22.05.2014

Ting jeg gleder meg til:

Rebekka 22 år.
Feire bursdagen min sammen med alle de fine venninnene mine.
3 uker med sommerferie.
Grillfest med alle i bygda.
Sitte ute i solen med en god bok.
Båtturer. 
Den nye sesongen av Orange is the new black. 
Gå kledd bare i tynne sommerkjoler. 
Å bli lysere på håret. 
At vi skal male ferdig huset og rydde masse i hagen. 
Kanskje bygge terrasse. 
Sommerblomster. 
Moreller og kirsebær på trærne våre. 
Kattunger. 
Gode venninne Ida kommer på besøk fra Oslo. 
Barndomsvennene jeg skal være med i ferien. 
Quiz på bryggekanten. 
5-års jubileum med min kjære. 
Syrinene i hagen blomstrer for fult. 
Få litt brunfarge. 
Nytt gulv på gjesterommet. 
Nye fine interiørbøker. 
Konsert med bl.a. Stage Dolls. 
Norske bær.
All den gode grillmaten jeg kommer til å spise.




























Noe du gleder deg til?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar