18.03.2014

Favoritter fra Etsy

Jeg har alltid vært veldig glad i Etsy. Ikke det at jeg har kjøpt noe særlig derfra ennå, men det er jo så mye fint der! Jeg har bestilt noen smykker derfra tidligere, som jeg var veldig fornøyd med. Og det er jo så mange morsomme selgere der. Mye som er håndlaget. Rett og slett masse fint! Så her kommer noen vårfavoritter:

1. AmberAlexander - Håndmalte fargerike malerier, elsker fargene!



2. ChezKristel - Håndlagde smykker som er laget hovedsaklig av ull eller bomull.


3. DubiousDesign - Enda litt mer smykker! Vårlige og fine. Virkelig elsker sommerfugl-smykkene. Spennene med blomster minner om de øredobbene jeg har laget i det siste, og de er jo så søte.



4. YarnStories - Garnglede! Jeg som skal begynne å strikke mer, trenger jo mer garn!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar