25.11.2013

Filmfavoritter til jul

Når det er jul hører det med litt tv- og film-titting. Alle har jo sine favoritter, også jeg. Filmer jeg må se hvert år, selv om jeg kan dem inn og ut. På julaften må jeg alltid se "Tre nøtter til Askepott". Var en jul jeg måtte jobbe og jeg ikke fikk sett den på tv. Heldig som jeg var, fikk jeg en pakke av mamma og pappa senere på kvelden, og det var filmen! Så nå kan jeg se den selv om jeg er nødt til å jobbe, bare se litt senere på dagen. "Flåklypa Grand Prix" ser jeg alltid på nyttårsaften Og ellers går det ofte i Disney's tegnefilmer i romjulen. 

Men her er noen av mine julefavoritter: 



Denne er jo faktisk ikke en ordentlig "julefilm", men jeg får fremdeles litt julestemning av den. Både av denne og The Holiday egentlig. Trenger noen klissete romantiske også!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar