25.02.2012

Kreativ inspirasjon: maling

For noen dager siden kjøpte jeg meg et nytt sett med maling. Har ikke rukket å prøve de enda, men det tenker jeg å endre på i dag. Jeg har lyst til å sette meg ut å male. Det er så fint vær, og jeg har fri. Verandaen er tom for snø og sola skinner. Nye lerret har jeg også. Dette er en dag jeg virkelig føler for å være kreativ på. 

Jeg har også kanskje tenkt til å kjøpe meg tavlemaling i byen og lage en liten tavle som kan henge på kjøkkenet. Superlim trenger jeg også. Det er mye jeg treger egentlig. Må en liten tur til byen etterpå, kanskje jeg skal kjøpe meg tavlemaling da. Spraybokser vil jeg også ha. Mange prosjekter på gang nå, men først skal jeg male på de fine nye lerretene mine og prøve den nye malingen. Har blitt helt frelst av den nye sølvmalingen min og også. Hihi. Dette kommer til å bli bra. 

 Mange vakre farger! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar