02.02.2011

Advokatfirma Paulsen og Koht

Vi har hatt en oppgave i interiør hvor vi skulle planløse en leilighet for et advokatfirma; Paulsen og Koht. Vi måtte bruke et bilde av enten Roy Lichtenstein eller Andy Warhol. Vi skulle planløse en kontorplass, spiseplass/kantine og et venterom/resepsjon. Bildet måtte vi bruke på en av veggene på kjøkkenet.

Vi skulle skrive opp hvor mange timer vi brukte på oppgaven, og beregne pris på alt ut i fra at vi skulle få 350 kr i timelønn. Jeg ble ferdig i dag og hadde til sammen brukt 8 timer og 15 minutter + moms! Til sammen blir dette da 2852, 50 kr for timesjobbingen (ikke regnet med moms).

Jeg valgte et bilde av Andy Warhol. Planløsningen min er veldig moderne og jeg har farger fra bildet som går gjennom hele planløsningen som en rød tråd. Har fokusert mye på former, farger og uttrykk denne gangen.

Her ser dere oppgaven min ferdig montert til presentasjon:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar